Klacht Vouchervandaag.nl: Geen garantie

Rob

Enkele weken geleden heb ik via Vouchervandaag.nl een xxl hose tuinslang gekocht.
Tijdens het gebruik is de slang op de grond gevallen en is nu bij de aansluiting aan het eind van de slang lek. Het is de slang die kapot is en niet de aansluiting. Ik heb dit aangemeld bij Vouchervandaag en zij vinden dat doordat ik zelf de slang heb laten vallen dit buiten de garantie valt. Ik ben van mening dat de slang niet zomaar kapot kan gaan als je hem per ongeluk laat vallen. Vouchervandaag vindt echter nog steeds dat hier geen garantie geldt.

Ik zie graag dat Vouchervandaag de slang omruilt voor een nieuwe.

Vouchervandaag.nl
    Beste Rob,Vervelend om te horen dat uw slang kapot gegaan is na een val op de grond.
    Uiteraard gaat een slang niet zomaar kapot, maar helaas kan dit door een val gebeuren. Er zit een fabrieksgarantie op de slang, maar valschade valt nooit onder deze voorwaarden. Eventueel kunt u de slang naar ons retourneren. Wij zullen dan de slang laten onderzoeken of de val invloed gehad heeft op klacht die u nu heeft. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de mail of telefoon, zie: https://www.vouchervandaag.nl/contact
    Tim
    www.vouchervandaag.nl

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?