Klacht Vouchervandaag.nl: Geld niet terug gekregen
Details
Klacht
Ik had 10 gordijnen besteld maar deze waren niet naar wens. Alle 10 aan de hand van op hun eigen site vermelde retourinstructies, weer retour gestuurd. Vervolgens krijg ik er 2 terug betaald en de andere 8 niet. Email gestuurd, geen reactie. Toen gebeld en de mevrouw in kwestie zou me de dag erna terug bellen met een oplossing. Nooit meer iets gehoord. Nog een aantal mails gestuurd en ze wilde de track en tracé code. Deze ook nog doorgestuurd maar vervolgens geen enkele reactie meer. Tig keer gebeld maar steeds word er op de lijn aangegeven dat het te druk is op de lijn en de verbinding word verbroken. Met zo een service kan ik me wel voorstellen dat het druk is op de lijn. Of ze zetten gewoon een automatisch bandje aan om maar niemand te woord te hoeven te staan of ze krijgen zoveel klachten dat de lijn overbezet is. Wat een oplichterij. Ik ga uitzoeken waar ze zitten en mijn geld persoonlijk terug halen. Dit kunnen ze toch niet maken. Wat een ergernis!!! Bests mensen, 1 goede tip...bestel hier niks want je komt bedrogen uit en weg is je geld! Verschrikkelijk!!!Gewenste oplossing
Mijn geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.