Klacht Vouchervandaag.nl: Geld niet terug gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 675031
Gebruiker
Jinxnance
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had 10 gordijnen besteld maar deze waren niet naar wens. Alle 10 aan de hand van op hun eigen site vermelde retourinstructies, weer retour gestuurd. Vervolgens krijg ik er 2 terug betaald en de andere 8 niet. Email gestuurd, geen reactie. Toen gebeld en de mevrouw in kwestie zou me de dag erna terug bellen met een oplossing. Nooit meer iets gehoord. Nog een aantal mails gestuurd en ze wilde de track en tracé code. Deze ook nog doorgestuurd maar vervolgens geen enkele reactie meer. Tig keer gebeld maar steeds word er op de lijn aangegeven dat het te druk is op de lijn en de verbinding word verbroken. Met zo een service kan ik me wel voorstellen dat het druk is op de lijn. Of ze zetten gewoon een automatisch bandje aan om maar niemand te woord te hoeven te staan of ze krijgen zoveel klachten dat de lijn overbezet is. Wat een oplichterij. Ik ga uitzoeken waar ze zitten en mijn geld persoonlijk terug halen. Dit kunnen ze toch niet maken. Wat een ergernis!!! Bests mensen, 1 goede tip...bestel hier niks want je komt bedrogen uit en weg is je geld! Verschrikkelijk!!!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug
Geboden oplossing
Wat een onzin. Jullie hebben mij geen bericht gestuurd dat ik contact moest opnemen met de vervoerder. Jullie hebben mij alleen om de track en tracé code gevraagd zodat jullie het Londen nakijken. Ik heb alle mails nog in mijn bezit. Jullie hebben mij ook nooit zoals afgesproken terug gebeld. Ik heb het. Volledige pakket via jullie eigen door (waar jullie de gordijnen mee hadden toegestuurd) weer retour gestuurd naar jullie helemaal dubbel en dik dicht getaped. Dus er klopt helemaal niks van. Ik wil mijn geld retour. Met zo een antwoord van jullie maak je mensen alleen nog bozer. Hij zat letterlijk met tape helemaal dicht geplakt. De doos was een heel tape pakket. Geef mijn geld retour. Jullie bezorgen mensen op deze manier alleen maar stress.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vouchervandaag.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wat een vervelende situatie, wij hebben uw mails hierover in behandeling zoals u weet. Wij hebben slechts 2 van de 10 gordijnen retour ontvangen. Helaas komt het voor dat pakketten onderweg beschadigd raken en de vervoerder het opnieuw inpakt, echter dan zonder te weten of het compleet is. Wij hebben u daarom geadviseerd om contact op te nemen met de vervoerder aangezien u de eigenaar van het pakket bent. Wanneer uw retourzending bij ons aankomt dan betalen wij u heus terug, er is zeker geen sprake van oplichterij.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen