Klacht Vouchervandaag.nl: Nooit binnen gekomen bestelling

Jennifer

Een aantal weken geleden voor mijn vakantie heb ik 2x toiletpapier 108 rollen besteld
Hiervan is 1 pakket binnen, maar nu nog nooit de 2e binnen gehad. Medewerkers zeggen dat dit binnen moet zijn, en vragen opnieuw om j gegevens. Op me account gekeken van vouchervandaag daar in staat toiletpapier 108 rollen besteld op 23-07-2014 en verzonden op 11-8-2014 --> nooit binnen gekregen, Was toen iop vakantie, zelfs bij de buren nog navraag gedaan maar alle buren hebben niks gehad. En medewerkers van voucher maar beweren dat ik het moet hebben.
Ongelofelijke slecht en grof om je bestelling gewoon achter te houden.
Slechte klantvriendelijkheid!!

Heb nog nooit zoiets meegemaakt met een internetwinkel.

Geld terug of mijn bestelling deze week verzenden!!

Vouchervandaag.nl
    Beste Jennifer,Het klopt dat u 1 pakket ontvangen heeft. In uw account staat ook namelijk 1 besteld en betaald pakket.
    U geeft aan dat u 2 pakketten besteld heeft, maar dit is nergens terug te vinden in ons systeem. Wellicht kunt u ons een betaalbewijs mailen van uw bestelling. Aan de hand van dit betaalbewijs is na te gaan hoeveel bestellingen u gedaan heeft.
    U kunt dit mailen naar support@vouchervandaag.nl. Uiteraard kunt u alle andere bedragen afplakken.Met vriendelijke groet,
    Tim
    Jennifer
    Er staat in mijn account ook een verkeerde verzenddatum. Dit klopt niet want ik was 11 aug op vakantie en alle buren hebben niks binnen gekregen, Mijn vertrouwen in dit bedrijf is nu echt ver te zoeken.
    Vouchervandaag.nl
    Beste Jennifer,U geeft aan dat u 1 pakket ontvangen heeft, dit klopt ook precies volgens de bestelling en de betaling die u gedaan heeft. Een tweede pakket heeft u nooit besteld en kunt u derhalve ook niet ontvangen.
    Dit is daarom de reden dat u zoals u zelf al aangeeft 1 pakket heeft ontvangen. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn willen we u graag te woord staan. Om onze klanten optimaal te bedienen ook bij geschillen zijn wij al geruime tijd lid van het keurmerk Qshops en voldoen wij aan alle regels.Met vriendelijke groet,
    Tim
    Vouchervandaag.nl

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?