Klacht Vouchervandaag.nl: Onacceptabel gedrag!!!

BlondeAgouti#978

Woon op 3 hoog en moest mijn paket zelf ophalen bij de busje van mnr?! Begrijp dat er corona is maar heb meerdere dingen bestelt en er is vrijgegeven dat er bezorgers niet naar binnen mogen bij mensen maar de pakket mogen afgeven met 1.5 meter. Assosaal en maklijk gedrag. En als ik hier voor nog is bel krijg ik tehoren dat zijn colla gelijk heeft. En dat hij het goed heeft gehandelt. En als ik zeg dat ik hier een klacht van ga indienen over de gedrag van wat mij totaal niet bevalt denkt de dame nog is na voor haar lijding gevende en zegt zij zal vast ook denken als hoe ik er ook over denk. Ik hoop t niet!!! Onacceptabel gedrag!!!

Ik wil mijn kast naar boven en niet dat ik het beneden moet ophelen. En nee hoeft niet persee voor mijn deur. Maar 1.5 2 meter verder zoals ieder ander bezorger.

Vouchervandaag.nl
    Hallo,

Bezorgers en chauffeurs zijn tegenwoordig erg voorzichtig en dit is natuurlijk met de huidige situatie niet vreemd.
    Wij begrijpen dat het voor u vervelend is dat het pakket niet verder gebracht word, wij zullen dit ook aangeven bij de desbetreffende bezorgdienst.
    Excuses voor het ongemak wat ui heeft ervaren.

Ik wens u in ieder geval een prettige dag en veel plezier met uw bestelling!

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?