Klacht Vouchervandaag.nl: Onbetrouwbaar bedrijf, levert tweedehandse spullen
Details
Klacht
Ik koop jaren bij het bedrijf, maar blijkbaar zolang als je niet te klagen hebt, ging het prima. Nu eerste keer klacht en ik sta nog steeds verbaasd over wat me overgekomen is. Gister kreeg ik mijn bestelling o.a.: een USB stick ZONDER VERPAKKING, gewoon los in de doos naast andere artikelen. Meteen foto's van gemaakt en een klacht via mail ingediend.Gebeld direct, maar de klantenservice was al gesloten, ondanks dat op de site staat dat ze tot 16 uur open zijn. Ik belde net na 12 uur.
Vandaag gebeld en uitgelegd, dat ik vetrouw deze artikel niet ( artikel die open en zonder een originele verpakking in de doos ligt). Medewerkster - Shaneisia zei, dat ze mijn klacht naar de magazijn gaat doorgeven en vandaag reageren.
En het is zo ook gegaan.
Ik kreeg net mail waar ik gewoon BESCHULDIG ben van liegen, omdat ze NOOIT zo een ding los sturen, volgens de magazijn. Ook de bestel doos moet gevuld zijn met bubbels. Het zal wel!
Maar in MIJN DOOS zatten en geen bubbels en usb stick lag er in WEL LOS ( tweedehandse stick waarschijnlijk!). Ik moet nog zeggen dat ik twee heb besteld: een van 64 GB en de andere van 128 GB. Die van 64 zit nog steeds netjes in een verpakking.
Al met als moeten ze me teleurstellen en doen NIETS MET MIJN KLACHT.
Ze wensen mij fijne feestdagen! Wat een arrogantie.
Wat een bedrijf, dus met andere woorden IK lieg. Dat is onacceptabel voor mij.
Iets voor de Rijende Rechter?
Misschien waard om te overvegen, want dat is toch schandalig om zo met de (vaste) klanten te gaan!!!
En bol.com werkt oom met zo een bedrijf samen? Nog wel? Daar ga ik het ook melden. Twitter, FB, Instagram. Ik zal wel druk mee hebben, maar ik ga IEDEREEN waarschuwen voor zo praktijken.
Gewenste oplossing
Ik wil deze stick NIET , wel een nieuwe in een originele verpakking.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.