Klacht Vouchervandaag.nl: Onbetrouwbaar bedrijf, levert tweedehandse spullen

Klachtnummer
# 571832
Gebruiker
marcel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik koop jaren bij het bedrijf, maar blijkbaar zolang als je niet te klagen hebt, ging het prima. Nu eerste keer klacht en ik sta nog steeds verbaasd over wat me overgekomen is. Gister kreeg ik mijn bestelling o.a.: een USB stick ZONDER VERPAKKING, gewoon los in de doos naast andere artikelen. Meteen foto's van gemaakt en een klacht via mail ingediend.
Gebeld direct, maar de klantenservice was al gesloten, ondanks dat op de site staat dat ze tot 16 uur open zijn. Ik belde net na 12 uur.
Vandaag gebeld en uitgelegd, dat ik vetrouw deze artikel niet ( artikel die open en zonder een originele verpakking in de doos ligt). Medewerkster - Shaneisia zei, dat ze mijn klacht naar de magazijn gaat doorgeven en vandaag reageren.
En het is zo ook gegaan.
Ik kreeg net mail waar ik gewoon BESCHULDIG ben van liegen, omdat ze NOOIT zo een ding los sturen, volgens de magazijn. Ook de bestel doos moet gevuld zijn met bubbels. Het zal wel!
Maar in MIJN DOOS zatten en geen bubbels en usb stick lag er in WEL LOS ( tweedehandse stick waarschijnlijk!). Ik moet nog zeggen dat ik twee heb besteld: een van 64 GB en de andere van 128 GB. Die van 64 zit nog steeds netjes in een verpakking.
Al met als moeten ze me teleurstellen en doen NIETS MET MIJN KLACHT.
Ze wensen mij fijne feestdagen! Wat een arrogantie.
Wat een bedrijf, dus met andere woorden IK lieg. Dat is onacceptabel voor mij.
Iets voor de Rijende Rechter?
Misschien waard om te overvegen, want dat is toch schandalig om zo met de (vaste) klanten te gaan!!!
En bol.com werkt oom met zo een bedrijf samen? Nog wel? Daar ga ik het ook melden. Twitter, FB, Instagram. Ik zal wel druk mee hebben, maar ik ga IEDEREEN waarschuwen voor zo praktijken.




Gewenste oplossing

Ik wil deze stick NIET , wel een nieuwe in een originele verpakking.

3 reacties

  1. Auteur
    Vouchervandaag.nl
    Datum
    Beste M.I.L.K.A. Mazurczak,

    Wat vervelend dat u uw bestelling niet correct ontvangen heeft, dat mag inderdaad niet de bedoeling zijn.
    Onze oprechte excuses voor het ongemak.
    Wij kunnen u verzekeren dat het niet gaat om een tweedehands artikel. Mocht het artikel nou toch niet werken en/of defect zijn, horen wij dit uiteraard graag en zullen wij dit voor u oplossen!

    Nogmaals onze excuses voor de levering van uw artikel op deze manier en de afhandeling van uw klacht.
    Wij zullen bij het magazijn aangeven extra op te letten met het inpakken en ervoor zorgen dat het niet meer op deze manier ingepakt word.

    Ik wens u een goed weekend toe.
    Groetjes, Lisa
  2. Auteur
    marcel
    Datum
    Beste Lisa, bedankt voor je reactie. Jammer dat het via deze weg moet. Maar goed, ik accepteer je excuses en ik houd deze stick, wel onder voorwaarde dat ALS deze stick blijkt niet goed te werken wordt hij omgewisseld ( zonder verzendkosten). Het is een kerstcadeau en pas daarna hoor ik het. Ik pak zelf mooi in, maar natuurlijk blijft het vreemd, om als cadeautje iets geven zonder een originele verpakking. Erg vervelend alles.
  3. Auteur
    Vouchervandaag.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.I.L.K.A. Mazurczak,

    Mocht hij niet werken dan kunt u het uiteraard kosteloos naar ons retourneren.

    Ik wens u een mooie dag en alvast fijne feestdagen!

    Groetjes, Rozanne

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen