Opgelost door Vouchervandaag.nl: Product is waardeloos en voldoet niet aan de beschrijving en verachting

content Opgelost
E.J.P. Jansen

Ik heb 2 corrigerende strings gekocht die figuur corrigerend zouden zijn.....
Heb er een en halve dag gedragen, niet te doen. Deze rolt telkens spontaan naar beneden! Ipv corrigerend en dikke rol onder en mooi jurkje. Daarbij lag het stukje stof (ingeplakt?!) in het kruis al los...
Ik heb de klacht per mail neergelegd bij Voucher vandaag en krijg net de melding dat zij niks vergoeden...mede omdat ik de verpakking niet meer heb...
Ik beroep me op de aankoop van een ondeugdelijk product. De waarde ervan 2x €7,95. Geen kapitaal maar dit gaat me gewoon om het principe!
En dit product van€ 34,95 vóór €7,95!
Graag uw reactie.
Desgewenst kan ik u de mailwisseling van mij en vice versa toesturen.

2x € 7,95 retour.

Vouchervandaag.nl
    Goedemiddag mevrouw,

Wij begrijpen dat u de situatie vervelend vind, wij hopen ook een beetje op begrip van uw kant.
    Gedragen ondergoed, zelfs na een defect na het dragen van het artikel, kunnen wij helaas niet retour aannemen.
    Uiteraard kunnen wij het bedrag vergoeden door middel van kortingspunten, daar willen wij u graag in tegemoet komen.

Ik hoor graag van u.

Lisa
    Vouchervandaag.nl
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw reactie.
    Zojuist hebben wij het aankoopbedrag van uw aankoop toegekend in kortingspunten aan uw account.

Ik wens u een prettige dag.
    Groetjes, Lisa

E.J.P. Jansen
Aanvankelijk erg starre houding, maar de aankoop uiteindelijk vergoed gekregen in de vorm van tegoedpunten. Tevreden.

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?