Klacht Vouchervandaag.nl: retourneren

Monique

Ik heb 2 weken geleden 3 producten (tegelijk) bij voucher vandaag besteld. Nu heb ik gisteren 1 product van die bestelling ontvangen en product valt enorm tegen. Deze wil ik dus retourneren. Ik ben ervan op de hoogte dat ik de porto van de retour zending zelf moet betalen, wat op zich al belachelijk is. Nu laten de andere 2 bestelde producten op zich wachten. Het product wat retour moet, moet binnen 2 weken retour. Nu is het zo dat als ik straks een product van die 2 nageleverde producten ook retour wil sturen, ik dus 2x de porto moet betalen. Het is toch niet mijn probleem dat voucher vandaag het in delen verstuurd? Ik heb hierover met voucher vandaag gemaild, maar zij willen geen kant op. geven aan dat het nog 3 weken kan duren eer ik mijn andere producten ontvang, maar dat ik wel binnen 2 weken moet retourneren....
Graag hoor ik jullie reactie,
Met vriendelijke groet, Monique Beekmans

Ik wil graag of alles in 1 x retour kunnen sturen, of maar 1 x de porto betalen.

Vouchervandaag.nl
    Beste Monique,

Bedankt voor uw melding en graag geef ik u mijn reactie.
    De reden dat niet alles tegelijk verstuurd wordt komt omdat we met verschillende aanbieders samenwerken welke hun producten verkopen op www.vouchervandaag.nl. Hierdoor worden de bestellingen altijd per product verzonden.
    De genoemde levertijden is overigens altijd vanaf dag van aankoop. Dit betekend dat u de loop van volgende week ook uw andere producten ontvangen heeft. Na ontvangst van uw producten heeft u maximaal 2 weken de tijd om een melding te maken voor omruiling. Na deze 2 weken heeft u ook nog 2 weken de tijd om uw product retour te sturen. Binnen deze termijn heeft u ook uw andere producten ontvangen.
    U kunt dus zonder problemen wachten op de rest van uw producten en indien gewenst deze in één pakket retour sturen.
    Tim
    www.vouchervandaag.nl
    Genomineerd voor Website van het jaar 2015.

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?