Klacht Vouchervandaag.nl: telefoonlijn te vroeg dicht, reageren niet op mail en pakket nog niet geleverd(buiten levertermijn)

Niels_Boegman

De klantenservice telefoonlijn is volgens de website op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00 geopend, alleen als ik op vrijdag om 16:00 bel krijg ik een bandje dat ik op een werkdag tussen aangegeven werkdagen moet terugbellen. nog belangrijker is de reden dat ik bel.
ik had een diamondpainting pakket besteld die na 3 weken eindelijk geleverd werd, nou bleek bij openmaken dat de verkeerde set diamandjes erbij zat waardoor ik dus niet de juiste kleuren had. daarover heb ik gebeld en binnen 5 werkdagen zou een nieuw pakket geleverd worden. nu zijn we 7 werkdagen verder en volgens de mijn bestellingen pagina is het pakket nog nieteens opgestuurd. daarnaast reageren ze niet op mijn emails.

Het pakket zo snel mogelijk en correct leveren en als dat niet mogelijk is wil ik graag mijn geld terug.

Hallo,

Goed dat u het aangeeft, de tijden zijn sinds kort aangepast naar 16:00. Wij hebben dit nu overal aangepast op de website. Kunt u aangeven of u de steentjes inmiddels per post ontvangen heeft?

Ik wens u een fijne dag!
    Niels_Boegman
    Mij werd belooft dat binnen 5 werkdagen er een vervangend pakket geleverd zou worden, na 6 dagen wachten heb ik gebeld blijkt het vanaf het moment van bellen nog 1-2 weken te duren, dus ik heb hem om laten wisselen voor een ander pakket omdat ik ondertussen al een maand wacht.
    Niels_Boegman
    Toch maar weer even een reactie plaatsen voordat de klacht gesloten wordt want ik heb nogsteeds geen antwoord van dit bedrijf
    Hallo,

Het nieuwe pakket is op woensdag 3 juni afgeleverd bij u;

Heeft u dit niet ontvangen?
    Ik wens u een prettige dag!
    Niels_Boegman
    Ik heb deze zeker ontvangen, ik ben alleen zeker niet tevreden over hoe het hiertoe heeft moeten komen, dat ik om toch een pakket te krijgen hem maar heb om moeten ruilen terwijl de klantenservice mij beloofd het juiste pakket binnen 5 werkdagen in huis te hebben.
    ik zou het nog begrijpen als die iets vertraagd is door de coronacrisis, maar het was na een week nog niet eens verzonden.
    Hi Niels,

Het artikel hoeft niet omgeruild te worden, dit snap ik helaas even niet.
    Er is een nieuwe zending naar u verzonden, zodra het artikel op voorraad was. Komt u nu nog iets te kort? Kan ik u verder nog ergens bij helpen?

Ik hoor graag van u!

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?