Opgelost door Vouchervandaag.nl: Zeer slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 343252
Gebruiker
Teleurgestelde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tafel besteld, maar zag op een andere site dat de tafel 50 euro goedkoper was. Ik zou voucherpunten twv 50 euro krijgen. Het lukte mij niet de link door te sturen, maar heb wel de site waar de tafel goedkoper is. Men wilde niet op de site kijken en annuleren ging niet meer. Dat de maximale levertijd van 10 dagen ruim wordt overschreden ( inmiddels ben ik 20 dagen verder) praten we maar niet over. L van de klantenservice krijgt van mij een dikke 0

De oplossing

Even op de site kijken die ik heb doorgestuurd en naar de aanbieding van de tafel kijken. Vervolgens de voucherpunten op mijn account zetten. Gaat dit niet, dan wil ik mijn bestelling annuleren, zodat ik de tafel kan kopen op de site die goedkoper is.. De tafel is immers nog niet gebracht en heb nog geen contact gehad met de leverancier.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bestelling is geannuleerd en binnen 3 dagen zou mijn geld terug worden gestort. Het is niet opgelost. Ik heb de bestelling daarom geannuleerd. Men zei in 1ste instantie dat dit niet mogelijk was. Vervolgens heeft men toch de bestelling geannuleerd. Blijkbaar was dit niet helemaal de waarheid, want vandaag kreeg ik een mail van het bedrijf dat de tafel zou leveren en zij vandaag14-01 de voucher binnen hadden gekregen en de bestelling gingen klaar maken. Ze hebben de bestelling blijkbaar niet geannuleerd, maar de voucher verzilverd, die blijkbaar nog ergens in een laadje zat. Op mijn voucher staat geschreven dat de levertijd max 10 dagen na betaling is. aankoopdatum 22-12. Vandaag is het 14-01. Erg vreemd allemaal. Men heeft dus geen annulering verstuurd naar het bedrijf. Oplossing? annulering en direct mijn geld terug storten graag.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vouchervandaag.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen