Klacht Vova: Pakketje verkeerd geleverd.

Klachtnummer
# 522679
Gebruiker
Pz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn pakketje is bij iemand anders bezorgd en ik moet gewoon betalen voor dit pakketje. Via post nl heb ik bewijs hiervan gekregen, maar ze blijven erbij dat ik voor een wildvreemde moet betalen.

De oplossing

Ik wil alleen betalen, als ik dit product heb ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen