Opgelost door Vozino.nl: Webshop weigert terugbetaling van teruggestuurde artikelen
Details
Klacht
Ik kocht in December 2021 2x een GSM houder voor in de wagen. Ik kwam later tot de vaststelling dat het om goedkope producten van Aliexpress ging die via deze website tegen een veel hogere prijs verkocht worden. Na ontvangst (enkele weken later) heb ik beroep gedaan op mijn recht om de items terug te sturen (in de ongeopende verpakking). Na enig aandringen kon ik de items op eigen kosten terugsturen naar Nederland. Sindsdien word ik met allerlei smoezen aan de lijn gehouden en weigert men nog steeds de volledige terugbetaling uit te voeren. Ik ben van mening dat ik als consument misleid werd in de aankoop van een minderwaardig product, en dat de wettelijke verplichtingen van een in Nederland gevestigde webshop niet gevolgd worden.Gewenste oplossing
Na het terugsturen van de artikelen in de ongeopende, originele verpakking verwacht ik de volledige terugbetaling van mijn aankoop.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.