Opgelost door Vozino.nl: Webshop weigert terugbetaling van teruggestuurde artikelen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576111
Gebruiker
OntevredenKlant4038
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kocht in December 2021 2x een GSM houder voor in de wagen. Ik kwam later tot de vaststelling dat het om goedkope producten van Aliexpress ging die via deze website tegen een veel hogere prijs verkocht worden. Na ontvangst (enkele weken later) heb ik beroep gedaan op mijn recht om de items terug te sturen (in de ongeopende verpakking). Na enig aandringen kon ik de items op eigen kosten terugsturen naar Nederland. Sindsdien word ik met allerlei smoezen aan de lijn gehouden en weigert men nog steeds de volledige terugbetaling uit te voeren. Ik ben van mening dat ik als consument misleid werd in de aankoop van een minderwaardig product, en dat de wettelijke verplichtingen van een in Nederland gevestigde webshop niet gevolgd worden.

Gewenste oplossing

Na het terugsturen van de artikelen in de ongeopende, originele verpakking verwacht ik de volledige terugbetaling van mijn aankoop.
Geboden oplossing
Ik werd vandaag gecontacteerd met de melding dat ik het aankoopbedrag volledig kreeg terugbetaald, dus voor mij is deze melding afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vozino.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen