Klacht VP&A VAstgoedmanagement: Geen communicatie

vervangingruiten

Binnen de VPA hebben we in eerste instantie via de gebruikelijke weg verzoeken neergelegd die te maken hebben met het oplossen van technische mankementen. Er wordt hierop niet gereageerd en deze worden dan ook niet opgelost. Inmiddels hebben we bij de Directeur de heer [naam verwijderd door moderator] een klacht ingediend. Hij heeft deze per email beantwoord zonder ons eerst hierover te hebben gehoord. Daarnaast reageert de Directeur tot op heden niet op een technisch mankement dat nog steeds niet is verholpen (lekkende ramen in de schuifpui achter). Hem inmiddels op de hoogte gesteld dat we teleurgesteld zijn in de VPA omdat er gewoonweg niet wordt gecommuniceerd en dat we genoodzaakt zijn nog verder te escaleren.

Reactie en communicatie en vervanging van de ruiten. In her vervolg een communicatie/reactie naar aanleiding van gemelde technische mankementen en een kortere doorlooptijd dan twee a drie maanden.

VP&A VAstgoedmanagement is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.