Klacht VP Taxatie en Expertise: Slechte hulp bij contra expertise

# 51985
H.G.H. Wilkens

Na brand in ons vakantiehuisje gebeld door VP dat ze ons konden helpen bij de afwikkeling om zo het beste schadebedrag te krijgen. Dit hebben we geaccepteerd. We hebben bezoek gehad van dhr. [naam verwijderd] die daar werkzaam is. hij zou voor ons alles regelen. Maar er gebeurde vrijwel niets. na 6 mnd en constant vragen wat de status was kregen we valse toezeggingen. Eind 2013 zeer boos contact gezocht waarna we in contact kwamen met dhr. [naam verwijderd], eigenaar. Hij zou alles oplossen. De schade is nu 9 mnd geleden en er is geen oplossing. Er is een schadebedrag vastgesteld dat te laag is om te kunnen herstellen. Wij moesten VP wijzen op deze fouten waarna ze dit op zouden nemen met de expert van de verzekering. Reactie blijft uit. We zijn radeloos. Vaste lasten lopen op, er is geen zicht op een oplossing. Schade door gemiste verhuurinkomsten. De verzekering doet niets, we hebben zelfgekozen voor een contra expertise is de reactie. Kunt u ons helpen in de schimmige wereld van contra expertise.

Wij willen op korte termijn een oplossing, waarbij het schadebedrag de kosten dekt. En we royaal gecompenseerd worden voor gederfde huurinkomsten. Dit is een zeer stressvolle tijd voor ons. Veel tijd kwijt met mailen, bellen , whatsapp sturen om maar mensen te bewegen. Dit bedrijf staat niet aan onze zijde, wij moeten zelf opletten of kosten wel gedekt zijn. Dit bedrijf schrijft alleen maar nota's aan de verzekering. Die deze volgens de wet moet voldoen. Wij hebben dus in onze onwetendheid meegewerkt aan een schimmige lucratieve wereld van contra expertise welke drijft op emotie van de mens.

Wij vinden dat VP Taxatie en Expertise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!