Opgelost door Vreemdgaanclub.nl: nep factuur

content Opgelost
coen88

ik krijg een factuur dat ik een abonement zou hebben terwlijk ik dit niet heb ze zeggen dat het een jaar abonement is en de factuur schrijft 49.99 btw is 0 euro dus dat klopt al niet en heb geen abonement niks dus mij vraagtekens zijn groot

ben het bedrijf niks verschuldigd dus graag mij geen factuur meer sturen

Wij vinden dat Vreemdgaanclub.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

coen88
    contact gehad met mempay die tevens een goede en snelle service heeft en je daar helpt waar ze kunnen thumps up voor mempay

verder kreeg ik als advies van mempay dat ik CRS moet contacten met een hard hooft hier in heb ik vandaag 9 maart 2017 om 12:13 een email verstuurd naar CRS ik ben hierin zeer brutaal geweest en ze voor de keus gesteld of met bewijs last te komen of dit zal worden overgedragen naar mijn advocaat ook heb ik hiervan aangifte gedaan en ik zal dit dan ook iedereen aanraden want dit gaat echt om fraude en dit neemt de politie zeer sireus hoe meer aangiftes er worden gedaan

ik heb als bijlage mijn email naar CRS ingevoegd mischien dat mensen deze kunnen gebruiken want zij reageerde binnen 3 minuten op mij email 09 maart 2017 om 12:16

mijn zaak is hiermee afgedaan en wens een ieder veel succes met deze oplichters mocht je hulp nodig hebben met het opstellen van een email ik houd deze klachten forum zeker nog in de gaten en ben zeker bereid jullie te helpen.

veel succes !

coen88
mijn account is verwijdert en ben hun niks meer verschuldigd

Ook een klacht indienen over Vreemdgaanclub.nl?