Klacht Vrienden van amstel live: Amstel live podiumplaatsen?

telefoon

Dure kaarten van bijna 80 euro gekocht, maar je zag geen donder, telkens kwamen er schermen naar beneden die je het zicht ontnamen. Hierdoor moest je telkens verplaatsen en iedere keer weer opnieuw je plekje veroveren om maar een glimp op te vangen van de artiesten. Ook als de actie aan de andere kant was, kon je ook bijna niets zien of je moest toevallig een verrekijker bij hebben gehad?? Vorige edities stonden we op het "veld" en dan heb je veel meer beleving. Er is geen een artiest geweest die maar onze kant op gekeken heeft, laat staan onze kant op gezongen of iets dergelijks. Ook moesten we telkens aan de beveiligers onze polsbandjes laten zien terwijl hij ons al minstens 10 keer had gezien(geheugen goudvis?). Zeer irritant als je met een stuk of 8 bier loopt iedere keer. We haalden ook iedere keer dezelfde bestelling heel de avond en we hebben geen 1 keer hetzelfde betaald. Ik betaalde de eerste keer 26 euro en de volgende keer 21 euro??? Volgens mij hebben ze veel fooi gehad.

we hebben al 8 kaarten voor volgend jaar gekocht, geld terug of consumptiebonnen

Wij vinden dat Vrienden van amstel live hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vrienden van amstel live?