Klacht Vrienden van amstel live: Oneerlijke ticketverkoop vrienden van amstel live!!!

Muis

Al drie jaar met 8 man op verschillende computers gezeten om kaarten te krijgen voor vrienden van amstel live, zonder succes, wederom uitverkocht!
Vorig jaar tickets weten te bemachtigen door ticketswap.
Belachelijk dat dit gewoon onmogelijk is om met een leuke “vrienden”groep naar vrienden van amstel live te gaan op de normale manier d.m.v. Tickets!
In mijn ogen word alleen maar verkocht aan “grote” groepen en bedrijven aangezien ik dit gehoord heb van bekende.
En word het helaas onmogelijk gemaakt om voor de normale burger, normaal tickets te kopen voor de feest!!!
Al drie jaar geprobeerd met 8man, verschillende computers, goede tijdstip, en dat weer zonder succes. Hoe kan het dan wel?!

Zorgen dat wij ook eens tickets kunnen krijgen.
Door eens wat minder aan grote groepen te verkopen zodat de “normale burger” tenminste ook eens de kans in ieder geval krijgt!
Of door te zeggen hoe je wel aan tickets kan komen zonder met 100 man te gaan Zitten en hopen dat iemand kaarten krijgt.

Wij vinden dat Vrienden van amstel live hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vrienden van amstel live?