Klacht VriendenLoterij: onbereikbaarheid / contactbaricades

O.M.T.M. Beelen

L.S.
Het blijkt schier onmogelijk om door jullie communicatiecordon heen te komen; ik wil mijn deelname aan de loterij opzggen, ben daar de afgelopen twee dagen ruim twee uur mee bezig geweest, maar dit heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
Als gevolg daarvan ben ik -normaliter productieve- uren cq. omzet kwijtgeraakt, heb ik heel slecht geslapen en ben ik onnodig onvriendelijk geweest tegen een van jullie callcentermedewerksters, want zij is immers ook maar overgeleverd aan de manier waarop jullie systemen bljkbaar ingeregeld zijn.

Die oplossing is meerledig:
- richt je website zo in dat het eenvoudig is om bij het benodigde opzegformulier te komen
- pas het formulier zodanig aan dat het ook verstuurd kan worden voordat jullie de lotnummertoekenning hebben uitgevoerd
- huur extra capaciteit in als het druk is in het callcenter
- schaf de telefoonbijdrage af; op zijn minst als je er niet in slaagt de gepretendeerde service te verlenen
- maak het onmogelijk om vanuit de wacht automatisch doorgeschakeld te worden naar een bel-me-niet register verhaal met keuzemenu waar je alleen uit kunt door op te leggen
- haal de bel-me optie van de website, want die maak je niet waar
- laat callcentermedewerkers meer direct regelen /ingrijpen in jullie systeem
- geef callcentermedewerkers de mogelijkheid ter plekke te 'escaleren' indien zij zelf niet bij machte zijn een klant naar behoren van dienst te zijn.
De rode draad: Maak waar wat je voorspiegelt!

Beste meneer Beelen,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste meneer Beelen,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

O.M.T.M. Beelen
    Ik werd opgebeld en zeer vriendelijk te woord gestaan. Maar verder geen garantie dat er daadwerkelijk iets mee zou worden gedaan

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?