Opgelost door VriendenLoterij: 1aanmeldingsbonussen 2contact 3 beschikbaarheid prijzen.

Tom Lemmen

Stap maanden geleden in met 3 loten,alles 3 x doorgelezen,zou 3x waardebonnen voor mediamarkt ontvangen.
Ontvang er maar 1.Ik bel,zou terug gebeld worden.14 dagen later zelf weer gebeld,men zou het doorgeven,tot 4 x gebeld dus.Ook nog gemaild.Aan de telefoon elke keer uitgelegd dat ik nog 2 bonnen moet krijgen,word nooit gezegd dat ik maar recht op 1 heb.
Word uiteindelijk teruggebeld na ca 2 maanden:ik heb maar recht op 1 bon max per actie!VREEMD!elk lot is er toch ook 1.Was nergens vermeld max.1.En de medewerkers aan de telefoon wisten het ook niet.Tot overmaat van ramp kan ik de resterende vriendenprijzen ook niet meer innen,GEEN einddatum gezien !!!
Vriendenloterij? Die is toch om vrienden te maken?Geldt niet voor Uzelf?

toch graag de 2 resterende waardebonnen en de overgebleven vriendenprijzen

VriendenLoterij
    Beste meneer Lemmen,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en gaan ervan uit dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam VriendenLoterij
    Tom Lemmen
    gekregen waar ik volgens mij recht op had.
    Jammer dat het zolang moest duren,de medewerkers niet goed genoeg op de hoogte zijn,je aan het lijntje houden en het NA publicatie op klachtenkompas pas opgelost werd.De aanhouder wint dus.

Tom Lemmen

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?