Klacht VriendenLoterij: bellen

Anoniem

eerst de postcode loterij nu de vrienden loterij ons elke keer bellen op ons mobiele nr 3 x laten overgaan daarna weer neerleggen wat is dit voor bedrijf wat komt er nog meer van die club

VriendenLoterij
    Beste meneer Hofman, Wij hebben er inmiddels voor gezorgd dat u niet meer benaderd zult worden op de betreffende telefoonnummers door de Vrienden Loterij. Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Webcareteam Vrienden Loterij
    Anoniem
    vreemd dat ik via deze site er voor moet zorgen dat jullie ons niet elke keer wordt lastig gevallen waarom hebben jullie zoon agressief reclame methode volgens mij maak je daar geen vrienden mee ik hoor heel veel klachten over de vrienden loterij en de postcode loterij ik zou als ik jullie was voorzichtiger met m'n klanten omgaan
    VriendenLoterij
    Beste meneer Hofman, Wij waarderen uw advies en hopen dat we u voldoende hebben geholpen door er voor te zorgen dat u niet meer door ons benaderd wordt. Met vriendelijke groet, Webcareteam VriendenLoterij
    bedankt voor uw reactie
    VriendenLoterij
    Beste meneer Hofman, Geen dank. Mocht u nog vragen hebben dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,Webcareteam VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?