Opgelost door VriendenLoterij: Beperkte geldigheid Fleurop Bloemenbon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 127905
Gebruiker
marjo.van.dijken@hccnet.nl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

2 gewonnen (gekozen) bloemenbonnen van de Vriendenloterij bleken afgelopen week (in de winkel...) niet meer geldig te zijn. Zet zoiets aub in vervolg op buitenkant mapje: ik weet niet anders dan dat Fleurop bonnen geen beperking in tijd hebben. Erg teleurstellend, beetje pijnlijk!

Gewenste oplossing

Als product afwijkt van het gebruikelijke ( beperkte geldigheidsduur) dan aan buitenkant mapje dit kenbaar maken!!
Zou graag van Vriendenloterij 2 nieuwe bonnen ( = mijn prijs) ontvangen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Geachte mevrouw van Dijken,
    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad. Daarin hebben wij u een oplossing geboden voor de Fleurop bonnen die helaas niet meer geldig zijn. Wij gaan er vanuit u naar tevredenheid te hebben geholpen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare team VriendenLoterij
  2. Auteur
    marjo.van.dijken@hccnet.nl
    Datum
    zeer snelle en vriendelijke reactie. Een van de twee verlopen cadeaukaarten wordt vervangen door nieuw exemplaar. Meer dan redelijk compensatie-aanbod: ik had immers ook zelf beter op moeten letten...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen