Opgelost door VriendenLoterij: Constant blijven bellen

Kim

Helaas word ik door de vriendenloterij constant gebeld. Niet 1 of 2 keer per dag maar de gehele dag door! En dat terwijl ik me heb afgemeld voor de vriendenloterij en ik aan een beller heb doorgegeven hier niet gediend van te zijn.
In de toekomst had ik heus wel weer voor de vriendenloterij gekozen maar door dit soort opdringerig gedrag krijg ik wel twijfels. Vriendenloterij, door dit soort opdringerig gedrag verliezen jullie meer klanten dan dat jullie erbij krijgen.

Niet meer gebeld worden door de vriendenloterij.

VriendenLoterij
    Beste mevrouw Koevoets,
    Wat vervelend dat u ondanks het uiten van uw ongenoegen alsnog door ons benaderd bent. We hebben er bij dezen voor gezorgd dat uw telefoonnummer van onze bel-lijsten wordt afgehaald en u in de toekomst dus niet meer door ons benaderd zult worden. We willen u wel vragen rekening te houden met een korte overgangsperiode waarin u eventueel nog een telefoontje kunt ontvangen. Dit omdat onze lijsten hierop dienen te worden aangepast. Onze excuses daarvoor. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Webcareteam VriendenLoterij
    Ontzettend bedankt.

Kim

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?