Klacht VriendenLoterij: E-tickets Dierenpark Amersfoort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 642295
Gebruiker
Pierre de Graaf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 5 januari 2023 een verlopen code ontvangen voor vier e-tickets naar Dierenpark Amersfoort. Ik moest het van de Vriendenloterij later nog eens proberen.. het is nu 16 januari 2023 en de code werkt nog steeds niet? Ik krijg nog steeds een foutmelding dat deze verlopen is en de Vriendenloterij reageert nergens meer op!

Gewenste oplossing

Vriendenloterij dient mij een geldige code te verstrekken voor vier e-tickets naar Dierenpark Amersfoort.
Geboden oplossing
Niet opgelost. Vriendenloterij houdt zich voor het domme.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van meerdere e-mails die u heeft gestuurd, stuur ik u dit bericht.

    U geeft aan dat u een ongeldige code heeft ontvangen voor uw welkomstcadeau in de VriendenLoterij. Uit onze administratie blijkt dat er nog geen inleg is afgeschreven van uw IBAN (rekeningnummer). Hierdoor is niet voldaan aan de voorwaarden voor het ontvangen van het welkomstcadeau.

    Als er inleg is afgeschreven, ontvangt u automatisch binnen vier weken een mail met verdere instructies om uw welkomstcadeau te verzilveren. Totdat wij een succesvolle betaling hebben ontvangen, kunnen wij uw vragen over dit onderwerp niet (meer) in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,


    Roelof
    VriendenLoterij



    P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen