Klacht VriendenLoterij: Geen prijs ontvangen!

Claudia77

Volgens de website hadden we kaartjes gewonnen voor het afscheidsconcert van nick en Simon. In de app van post nl stond de brief in maar is nooit bezorgd. Ik heb gechat met iemand van de vriendenloterij en deze was er echt van overtuigd dat ik uiterlijk 18 januari bericht zou krijgen. Bij mijn reactie dat de brief al in de app had gestaan werd gereageerd dat ze daar niets aan konden doen. Dat snap ik. Vervolgens gevraagd wat te doen als we de 18e januari nog niets hadden gehad. Daar werd niet op gereageerd alleen werd volgehouden dat ik wel iets zou horen. Ik vroeg nog moet ik opnieuw contact zoeken met jullie maar dat was niet nodig. Het is nu 20 januari en we hebben niets ontvangen en dus ook geen concert kaartjes.
Ik heb mijn lot inmiddels opgezegd. Slechte service!

Door het bieden van een oplossing

VriendenLoterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vandaag heb ik geprobeerd om u te bellen om uw bericht te bespreken. Omdat dit niet is gelukt, heb ik u een e-mail gestuurd via het bij ons bekende e-mailadres. Ik hoop dat ik in deze e-mail al uw vragen heb beantwoord.

Heeft u toch nog vragen of kan ik u ergens anders mee van dienst zijn? Stuurt u dan alstublieft een reactie op de e-mail. Dan help ik u graag verder.

Roelof
    VriendenLoterij

P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?