Klacht VriendenLoterij: Gratislot Mediamarkt

# 151948
ARA

Ik had een gratislot van Mediamarkt ontvangen. Achterop de loterij staat " 1 februari 2016 activeren" . Nounwilde ik het lot vandaag gaan activeren blijkt dat het niet meer kan. Telefonisch contact met Vriendenloterij en blijkt dat het lot voor 31-1-2016 geactiveerd had moeten worden. Ik zei waarom staat dat niet op het lot dat deze TOT 31-1-2016 moet gebeuren. Als er staat tot 1-2-2016 ga ik van uit dat ik dan nog op 1-2-2016 deze kan activeren.

Beter moeten communiceren en de mogelijkheid geven dat ik mijn lot alsnog kon activeren.

Beste heer en/of mevrouw Abdoellakhan,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over onze actie in samenwerking met de MediaMarkt. Helaas is deze actie voorbij en is het niet meer mogelijk om het gratis lot te activeren. Op het gratis lot stond vermeld dat u deze vóór 1 februari diende te activeren.

Misschien is er een andere leuke actie waar u aan mee kunt doen.
    U kunt hiervoor kijken op onze website; www.vriendenloterij.nl.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

ARA
    Op de achterkant staat echt vermeld "tot 1februari 2016" en niet VOOR 1 februari 2016.
    Beste heer en/of mevrouw Abdoellakhan,

Bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren het dat de voorwaarden voor u niet duidelijk waren. Op de achterkant van het lot stond echter de volgende tekst duidelijk vermeld:

Zo eenvoudig is meedoen en winnen:
    1. Ga vóór 1 februari 2016 naar VriendenLoterij.nl/gratislot
    2. Activeer de 10-cijferige code die op de voorzijde van uw lot staat.
    3. U maakt nu een maand gratis kans op honderdduizend prijzen van de VriendenLoterij. Uw lot stop automatisch na een maand.

Helaas is het niet meer mogelijk om het gratis lot voor u te activeren.

Wij vertrouwen erop dat wij u op deze manier voldoende geïnformeerd hebben.

VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?