Opgelost door VriendenLoterij: ik wil geen post meer ontvangen van de vrienden loterij

content Opgelost
Thea Konings

ik wil geen post meer ontvangen van de vrienden loterij

stoppen van post
het was heel moeilijk om de vriendenloterij te bereiken uiteindelijk is het toch gelukt

VriendenLoterij
    Beste meneer Konings,

Bedankt voor uw bericht. U laat ons weten dat u geen reclamepost meer van ons wilt ontvangen. Goed dat u dit heeft doorgegeven.

Uiteraard willen wij u niet ongewenst benaderen. Ik heb dit dan ook meteen genoteerd in onze administratie. Dit betekent dat u binnenkort geen reclamepost meer ontvangt van de VriendenLoterij.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor.

Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Ik hoop dat ik u hiermee van dienst ben.

Mireille

VriendenLoterij

P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?