Klacht VriendenLoterij: leugens

ZaqXswCde

2 gratis kaarten gehad
2x 3x goud
maar je kan niet verder zonder lid te worden en een automatische afschrijving te bevestigen

Huichelaars allemaal

Niemand moet ooit met die zogenaamde vrienden in zee gaan

VriendenLoterij
    Beste heer of mevrouw Schoordijk,

Naar aanleiding van uw melding hebben wij geprobeerd om u te bellen, maar helaas was via het door u opgegeven telefoonnummer geen verbinding te maken.

Wat jammer om te vernemen dat u onze actie, waarbij nieuwe deelnemers direct kans maken op een geldbedrag, niet op prijs stelde.

Met deze actie hopen wij nieuwe deelnemers te interesseren om mee te gaan spelen. De deelnemers maken vervolgens in de trekkingen kans op mooie prijzen en de helft van de inleg komt ten goede aan de stichting Het Vergeten Kind.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VriendenLoterij
    ZaqXswCde
    Ik kan niet beoordelen waar om u zo te werk gaat, maar het lijkt mij dat u probeert om door onduidelijkheid en onder de naam van het goede doel, u zelf probeert te verrijken.

Als u eerlijk bent zet u met grote letters op zo 1 kraslot :
    Ik wordt nu lid, en ga akkoord met de automatische afschrijving.

In ieder geval het grootste letter type, maar nee, het zal wel in de kleine lettertjes staan, en u zult zich zelf wel goed ingedekt hebben met behulp van die advocaat die de zelfde instelling heeft als u. En u marketing bureau of uw eigen reclame H... heeft u het geadviseerd om het zo aan te pakken, om zoveel mogelijk geld binnen te sleepen. Kan u het goede doel echt schelen of zijn uw eigen inkomsten toch belangrijker ?

En van wie is dit bericht, van een gewone werknemer, die ook probeert rond te komen, of van de directeur, die een winst aandeel krijgt en zijn derde vakantie huisje aan de andere kant vd wereld nog moet betalen.

Zucht...
    Maar waar maak ik mijn druk om, ieder 1 moet zich zelf straks verantwoorden, ik

en u ook.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?