Klacht VriendenLoterij: Lid geworden zonder te weten en klacht wordt zonder oplossing afgesloten.

koko

Om een of andere reden word er sinds maart van dit jaar geld afgeschreven van mijn rekening. Geen idee wat ik heb getekend dat de vrienden loterij mag en kan.
Ik blijk dus sinds maart mee te spellen...
Ik herinner me een eerder gesprek met de vrienden loterij over opzeggen.... en het niet willen ontvangen van de reclame. Helaas weet ik niet meer waneer dit geweest is... Maar medio maart zo dat heel goed kunnen zij. Nu heb ik 29 juli weer gebeld om nu echt alles te stopen. Na een week niks te horen of te zien. vandaag 8-8-2016 maar weer gebeld.
Het alles bleek inderdaad opgezegd te zijn. En de bevestiging zo per post op 1-8 verzonden zijn.... Deze is echter nooit binnen gekomen. Vandaag is de bevestiging als het goed is nog een keer verzonden.
Ook zo ik terug gebeld worden over een opname van een vermoedelijke opzegging medio maart. Bij navraag vandaag bleekt dat er volgens u geen opzegging is gedaan in maart.
Dit is natuurlijk uw woord tegen dat van mij.

Graag zie ik een volledige vergoeding voor de maanden dat ik onwetend heb meegespeeld. te weten de maanden maart tot en met augustus.
En natuurlijk zo als al gebeurd is, wens ik niet meer mee te spelen, met welk lot dan ook.

Verder zo ik graag willen zien waar ik akkoord heb gegeven om mee te spelen. Ik ben zeer benieuwd waar ik in deze val ben getrapt.....

koko
    Ik heb mijn klacht op nieuw geopend. om dat deze onopgelost door de vrienden loterij is afgesloten. Blijkbaar kan een klacht als deze worden afgedaan met een niet meer zegende e-mail.
    Graag verwijs ik naar de oude klacht.

Ik verwacht een oplossing waar beide partijen tevreden over kunnen zijn. En die status hadden we nog niet bereikt.
    koko
    Graag verwijs ik naar de oude klacht.

Beste meneer Kools,

Zojuist hebben wij geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Helaas kregen wij geen gehoor.

Wij hebben u reeds in een eerder e-mailbericht uitgelegd hoe uw deelname bij de VriendenLoterij eind februari 2016 tot stand gekomen is. Op 1 maart 2016 hebben wij u een bevestiging van uw deelname gestuurd per e-mail. Mogelijk is deze bevestiging bij uw ongewenste e-mailberichten terecht gekomen.

Daarnaast heeft u aangegeven dat u uw deelname in maart 2016 telefonisch beëindigd heeft. Zoals wij u tevens eerder hebben bericht, kunnen wij hiervan niets terugvinden in onze administratie.

Tot slot heeft u zelf reeds via de bank inleggeld teruggeboekt voor de speelrondes juli, augustus en de 13e trekking. Het is niet mogelijk om inleggeld terug te boeken voor oudere speelrondes omdat de uitslagen hiervan al bekend gemaakt zijn. U heeft in deze speelrondes met uw lot meegespeeld en kans gemaakt op al onze prijzen.

Wij vertrouwen erop dat wij u op deze manier voldoende geïnformeerd hebben.

koko
    U kunt blijven herhalen, wat u nu al een keer af 3 heeft vermeld.
    Maar dat is nog steeds geen oplossing .
    Ik wil weten waar en wat ik heb gedaan dat ik in eens lid ben geworden. Kunt u mij de bevestigingsmail op nieuw sturen?
    Dan weet in wat ik dan misschien verkeerd heb gedaan.
    Beste meneer Kools,

Wij hebben u reeds op 22 augustus j.l. via een e-mailbericht een antwoord gestuurd op deze vragen. Ons antwoord op de door u gestelde vragen kunt u teruglezen in dit e-mailbericht.

Wij vertrouwen erop dat wij u voldoende geïnformeerd hebben en beschouwen deze correspondentie als gesloten.

koko
    Zo als al veel eerder aangegeven, is uw reactie in de e-mail geen enkel antwoord op mijn vraag.
    Ik vind het rond uit laf en onsportief dat u geen enkel bewijs van deelname kan verzenden. Hier door ga ik meer meer en meer twijfelen, of u wel een rechtsgeldig bewijs van deelname van mij hebt.