Klacht VriendenLoterij: Liegende colportage

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361837
Gebruiker
Tinus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Liegende verkopers aan de deur. Wàt een vrijetijdsberoving, hier zit ik niet op te wachten! Deze was gister wel heel erg. Bij de buren loog hij zelfs dat ze niet terug konden omdat ze al in zijn tablet ingevoerd waren.

Verder zit hij gewoon mijn gegevens in ziin tablet in te voeren, hier zit ik niet op te wachten!! Ik WIL NIET in een systeem van de verkopers van vriendenloterij.

Gewenste oplossing

STOP met colportage
Geboden oplossing
Luisterend oor, informatie gekregen. De werkwijze van De Vriendenloterij is niet aangepast. De medewerker wordt niet aangesproken en gaat dus dagelijks door met liegen. De werkwijze via colportage, we ook aanspreken op straat, gebruik maken van zwakkere mensen die geen nee durven zeggen gaat door. Tegen de medewerker (ws ook tijdelijk ingehuurd/geoutsourced) heb ik nog gezegd dat dit schadelijk is voor de reputatie van bedrijven die dit zo doen. Hopelijk denkt deze na over eigen inbreng in de maatschappij, bij het management van de Vriendenloterij of andere bedrijven zal mijn klacht niet komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Nogmaals bedankt voor uw tijd.

    Ik hoop dat ik u voldoende informatie heb gegeven en dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia
    VriendenLoterij

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen