Opgelost door VriendenLoterij: misleid door vriendenloterij

olifre

Via een aankoop die ik deed via internet, kon ik na mijn aankoop kiezen uit diverse cadeautjes. Een van die cadeautjes betrof 1 gratis lot van vriendenloterij. Ik schreef me daarvoor in. Ik was wel verbaasd erover dat vriendenloterij meteen mijn bankrek. nummer wilde weten en adres naam etc etc, maar ik goed vertrouwen en nergens iets lezende op díe specifieke pagina over een abonnement, heb ik het ingevuld. Het vreemde daarna was dat ik een bevestiging kreeg van mijn inschrijving, maar daarna niets meer vernam, tot de bemiddelaar Sovendus(?) mij wéér een mail stuurde met daarin vrij dringend: als u nog mee wilt doen, schrijf u dan nú in voor een lot! Ik dacht dat mijn eerste inschrijving niet goed verlopen was en dus heb ik mij nogmaals ingeschreven. Tot mijn stomme verbazing incasseerde vriendenloterij vervolgens de prijs van 2! loten van mijn rekening. Omdat ik hier zo boos over was, wilde ik hun niet bellen, maar heb ik verdraaid veel keren geprobeerd dit abonnement ontstaan door misleiding, online stop te zetten. Toen dit niet lukte heb ik een klacht ingediend alhier. Nogmaals, dit was om hún mijn boosheid te besparen. Vriendenloterij accepteerde vervolgens mijn klacht niet. Wél is nogmaals geld geincasseerd van mijn rekening. Dit heb ik uiteraard teruggeboekt en de incasso's geblokkeerd. Vandaag geprobeerd de loterij te bellen met mijn klacht en verzoek om directe stopzetting vanwege misleiding, maar kreeg te horen dat dit pas per 1 augustus! stopgezet kan worden. Na een lang gesprek met een vriendelijke en geduldige medewerkster (waarvoor petje af), wilde zij mij doorverbinden met een andere afdeling. daar is helaas niets uitgekomen, omdat ik daar wéér onder een knop werd gezet en de eerdere medewerkster mij niet kon garanderen dat vriendenloterij het direct kon stopzetten. Ik heb nu opgehangen: ik wil noooooit meer van mijn leven ook maar iets met vriendenloterij te maken hebben.

ik wil dat vriendenloterij onmiddellijk de incasso's en het abonnement per direct stopzet en mij daarvan een bevestiging per email stuurt.
Ik wil dat vriendenloterij stopt met het misleiden van mensen.
Ik wil ook dat het online opzeggen van vriendenloterij gewoon werkt naar behoren.
Vriendenloterij heeft excuses aangeboden en toegezegd mijn onterecht afgesloten abonnement per direct te stoppen. De medewerker was zeer vriendelijk en oplossingsgericht naar mij toe. Dat was fijn. Ik hoop dat het probleem met online opzeggen aangepakt gaat worden: hij zou dat opnemen met de betreffende afdeling. Kortom: klacht naar mijn tevredenheid opgelost en klantgericht te woord gestaan.

VriendenLoterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

Roelof
    VriendenLoterij

P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?