Klacht VriendenLoterij: Misleiding?!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 303239
Gebruiker
Hermoor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door mijn deelname had ik o.a. een code ontvangen voor een uitstapje. De code zou geldig zijn t/m 31 juli 2018 (zie bijlage).
Maar als ik met de code inlog, blijkt hij maar t/m 31 mei geldig te zijn!!!

De oplossing

Zorgen dat de code gewoon geldig is t/m 31 juli 2018, en als dat niet gaat een andere code sturen die wel geldig is t/m 31 juli 2018
.

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van der Mooren,

    Dank u wel voor uw melding.

    Wat vervelend dat de code niet blijkt te werken zoals u kon verwachten. We maken voor u in orde dat u een nieuwe code zult ontvangen, waarmee u alsnog een uitstapje kunt kiezen.

    We vertrouwen er op dat we u hiermee van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hermoor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als ik inderdaad (zoals beloofd) een nieuwe code krijg die (minstens) geldig is t/m 31 juli 2018 ben ik tevreden! Maar helaas heb ik tot op heden nog geen nieuwe code ontvangen....!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen