Opgelost door VriendenLoterij: Misleiding/oplichter aan de deur Vriedenloterij

sad Opgelost
Segers11

Jongeman komt een gratis lot aanbieden aan de deur, geen behoefte aan maar goed ik laat hem z'n verhaal doen zodat het snel voorbij is. Vervolgens blijkt achteraf dat hij mijn gegevens heeft gebruikt om me in te schrijven. in de mail staat dat hij dit heeft gemeld en dat ik op de hoogte ben. Niets is minder waar. Misleiding en gewoonweg oplichten van mensen. Direct gebeld omdat je dit zogezegd meteen telefonisch kunt afmelden, afgewimpeld omdat je "niet binnen 5 dagen kunt afmelden". online afmeldingsformulier bestaat niet, ondanks dat dit in het eigen reglement staat. Vriendenloterij komt op mij meer over als een boevenloterij.

Misschien had ik mijn gegevens niet moeten geven aan een dergelijke instantie aan de deur, maar hoe dan ook heeft deze verkoper informatie bewust vaag gehouden en niet verteld om mij erin te luizen.

als ik een bevestiging heb van Vriendenloterij dat ik afgemeld ben, dat ik niet meer in hun systeem sta. En als ik de komende maanden geen afschrijvingen op mijn rekening heb. Ik lees dat vriendeloterij ook een naam heeft voor het beloven van oplossingen maar toch lekker door blijven incasseren.

Beste meneer Segers,

Wij hebben u geprobeerd u te bellen, maar wij kregen u helaas niet aan de lijn.
    We zien dat u inmiddels heeft gesproken met een collega van ons. In dit gesprek is uw deelname beëindigt.

Heeft u nog vragen? Stuurt u dan een antwoord op dit bericht. Dan zijn wij u graag van dienst.

Segers11
    Ik ben pas tevreden als ik een bevestiging heb, ik heb teveel negatieve verhalen gelezen mbt de vriendenloterij. Daarnaast ben ik inmiddels gebeld met een enquête over de verkoper aan de deur. Toen ik hierin aangaf dat ik me bedrogen voelde en dat ik de persoon een 4 uit de 10 zou geven voor zijn professionaliteit werd de verbinding verbroken. Het wordt er niet beter op.
    Beste meneer Segers,

Bedankt voor uw nadere reactie.

Een bevestiging van de stopzetting werd inmiddels naar u verzonden. Er werden geen opdrachten tot incasso aangemaakt, u neemt geen deel aan enige trekking.

Uw klacht nemen wij zeer serieus en er zal een terugkoppeling plaatsvinden naar de werver. Naar aanleiding van deze terugkoppeling zullen passende maatregelen worden genomen.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Segers11
geen bevestiging gezien, beloftes van verbetering zonder toonbaar bewijs van verbetering. deze praktijken zullen gewoon doorgaan. Update; Nog steeds geen bevestiging gezien. ook nog niks afgeschreven dus deels opgelost. Update; geen bevestiging, maar ook nog niks afgeschreven ik ga het als opgelost beschouwen. Maar niet tevreden.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?