Klacht VriendenLoterij: niet bereikbaar en wel kosten

Klachtnummer
# 185710
Gebruiker
page
Datum
1 reactie

Details

De klacht

onbedoeld ineens met 2 loten spelen, eerst 2 gratis en daarna gelijk vast aan 2 en met opzeggen telefonisch gewoon niet bereikbaar...daardoor €8,09 van de rekening af en je hebt er nog geen 1 aan de lijn gehad!!!

later via mail op gezegd maar wilde ze aan de lijn hebben i.v.m. dat ik ineens aan die 2 loten vast zat.

De oplossing

wil graag die €8,09 weer terug!!

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste mevrouw Gelderman,

    Wat vervelend voor u dat het niet lukte om telefonisch uw loten op te zeggen. Wij doen er alles aan om wel goed bereikbaar te zijn. Er zijn verschillende manieren om uw lotnummers stop te zetten.

    De snelste manier is telefonisch: 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Wij meten permanent onze telefonische bereikbaarheid en in de betreffende periode is deze bereikbaarheid zeer goed geweest.

    Opzegging kan men ook via onze website of schriftelijk doen. Meer informatie hierover is te vinden op: www.postcodeloterij.nl/opzeggen/alles-wat-u-moet-weten-over-opzeggen.htm

    Uit uw bericht blijkt dat u later alsnog voor de schriftelijke wijze van opzeggen heeft gekozen. Ook andere meldingen, zoals over het door u genoemde onbedoelde beginnen met 2 loten, kunnen via deze schriftelijke weg aan ons worden doorgegeven.

    Hoewel wij het natuurlijk vervelend voor u vinden dat het u niet lukte om ons telefonisch te bereiken en u telefoonkosten heeft gemaakt kunnen wij deze kosten helaas niet vergoeden.

    Wij danken u voor uw steun aan onze goede doelen! Wij hopen dat u in de toekomst weer mee wilt spelen in de VriendenLoterij!

    Met vriendelijke groet,

    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen