Beste mevrouw Gelderman,
Wat vervelend voor u dat het niet lukte om telefonisch uw loten op te zeggen. Wij doen er alles aan om wel goed bereikbaar te zijn. Er zijn verschillende manieren om uw lotnummers stop te zetten.
De snelste manier is telefonisch: 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. Wij meten permanent onze telefonische bereikbaarheid en in de betreffende periode is deze bereikbaarheid zeer goed geweest.
Opzegging kan men ook via onze website of schriftelijk doen. Meer informatie hierover is te vinden op: www.postcodeloterij.nl/opzeggen/alles-wat-u-moet-weten-over-opzeggen.htm
Uit uw bericht blijkt dat u later alsnog voor de schriftelijke wijze van opzeggen heeft gekozen. Ook andere meldingen, zoals over het door u genoemde onbedoelde beginnen met 2 loten, kunnen via deze schriftelijke weg aan ons worden doorgegeven.
Hoewel wij het natuurlijk vervelend voor u vinden dat het u niet lukte om ons telefonisch te bereiken en u telefoonkosten heeft gemaakt kunnen wij deze kosten helaas niet vergoeden.
Wij danken u voor uw steun aan onze goede doelen! Wij hopen dat u in de toekomst weer mee wilt spelen in de VriendenLoterij!
Met vriendelijke groet,
VriendenLoterij