Klacht VriendenLoterij: Ongewenste incasso's

Richard Blom

Er is op 25-2-2016, 22-2-2016 en 24-12-2015 zonder kennisgeving en toestemming een bedrag geïncasseerd. Het gaat hierbij steeds om een bedrag van 13,25 euro.

Op 25-1-2016 en 4-2-2016 stonden er ook twee incasso's ingepland. Gelukkig had ik op dit moment niet voldoende saldo op de betreffende betaalrekening staan.
Deze zijn dus geweigerd en dus niet afgeschreven.

Bij mijn bank heb ik verzocht voor het storneren van de bedragen. Dit was mogelijk voor de incasso's van 25-2-2016 en 22-2-3016. Het bedrag wat op 24-12-2015 is afgeschreven was dit niet meer mogelijk.

Ik ben helemaal niet bekend met met de vriendenloterij en ook totaal geen behoefte heb om mee te spelen in een loterij of op een andere manier bij te dragen aan deze onderneming. Daarom wil ik graag dat het bedrag van 13,25 euro wat op 24-12-2015 onterecht van mijn rekening is afgeschreven terug gestort wordt.

VriendenLoterij
    Beste heer Blom,

Wat vervelend dat er ongewenst inleggeld is afgeschreven van uw IBAN.

Uw bericht is doorgegeven aan collega’s van de afdeling financiën. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?