Klacht VriendenLoterij: Ongewenste post ontvangen van de vriendenloterij

Evamondeel

Ik heb overal waar mogelijk aangegeven niets te willen ontvangen van de vriendenloterij en nu ontvang ik weer zo'n misleidende I phone actie aan mij geadresseerd.
Ik wil op geen enkele manier lastig gevallen worden door deze organisatie!
Ik heb gemaild met deze organisatie ( ook de postcodeloterij) en aangegeven dat ik niets meer wilde ontvangen. Per mail heb ik dit aangegeven en via het bel mij niet register heb ik dit aangegeven.

Mijn adres uit hun data bestand halen en daadwerkelijk afspraak nakomen niets meer te zullen sturen per post, mailen of bellen!!!

VriendenLoterij
    Beste mevrouw Mondeel,

Wij zorgen ervoor dat u binnenkort geen reclamepost op uw naam meer ontvangt van de VriendenLoterij. Houdt u er alstublieft wel rekening mee dat u de komende zes weken mogelijk nog reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post al ruim van tevoren is voorbereid. Onze excuses hiervoor.

Wij hebben ook uw telefoonnummer en e-mailadres opgenomen in ons Recht van Verzet. Dit betekent dat u geen e-mails of telefoontjes meer van ons zult ontvangen.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?