Klacht VriendenLoterij: ongewenste post

post

Ondanks dat ik nooit gevraagd heb om post, heeft volgens mij de passie loterij mijn contract gegevens doorgegeven aan de vrienden loterij. Ik heb aangegeven er van af te willen per telefoon. Het blijft gewoon door gaan. Ook hebben we de afgelopen 6 maanden de meeste post geretourneerd, maar het blijft komen. Het is wel duidelijk waar alle inleg heb gaat. Ik wordt met de dag geïrriteerder van deze 2 loterijen.

Heb post meer

VriendenLoterij
    Beste meneer/mevrouw,

Wat spijtig om te lezen dat u ongewenst post heeft ontvangen. Bedankt dat u dit aan ons doorgeeft.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik er meteen voor gezorgd dat wij u geen geadresseerde zullen toesturen. Dit geldt voor post van zowel de VriendenLoterij als de BankGiro Loterij, waarmee de Nationale Postcode Loterij een gedeelde administratie heeft.

Een aantal poststukken is wel al van tevoren voorbereid. De verzending van voorbereide post kunnen wij helaas niet tegenhouden. Hierdoor is het mogelijk dat u binnen zes weken nog wel reclamepost ontvangt. Onze excuses hiervoor. Na zes weken ontvangt u geen post meer van de VriendenLoterij en de BankGiro Loterij.

Om te voorkomen dat u ongeadresseerde post ontvangt, waar dus geen adres op vermeld staat, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Hopelijk ben ik u hiermee van dienst geweest en heb ik u voldoende informatie gegeven.

Saskia
    VriendenLoterij
    post
    Beste saskia,

Dank voor de snelle reactie. Ik wacht rustig af, of het nu wel door komt. En dank voor de nee-nee stikker. Die heb ik uiteraard, maar jullie sturen op de een of andere manier geadresseerd.

Groet,

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?