Klacht VriendenLoterij: Online opzeggen werkt niet. Ondanks dat dit nadrukkelijk aangegeven is dat dit wel kan.

Wurzaq

Aan de deur werd aangegeven dat de loterij online op te zeggen is maar in werkelijkheid werkt het online opzeggen niet! Na meerdere malen correcte gegevens invoeren krijg je een melding dat de opzegging niet is gelukt.

Ik wil dat online opzeggen gewoon gaat werken zodat het voor consumenten net zo makkelijk is om op te zeggen als om mee te doen met de Vriendenloterij.

VriendenLoterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het jammer om te lezen dat u problemen ervaart met het online opzeggen van de VriendenLoterij. Graag help ik u verder.

Vandaag heb ik geprobeerd om u te bellen om uw bericht te bespreken. Omdat dit niet is gelukt, heb ik u een e-mail gestuurd via het bij ons bekende e-mailadres. Ik hoop dat ik in deze e-mail al uw vragen heb beantwoord.

Heeft u toch nog vragen of kan ik u ergens anders mee van dienst zijn? Stuurt u dan alstublieft een reactie op de e-mail. Dan help ik u graag verder.

Roelof
    VriendenLoterij

P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?