Klacht VriendenLoterij: Onterecht afgeschreven bedragen

Folkertde vries

Na een gift aan de deurcollecte van de brandwondenstichting krijg ik een bon van de Vriendenloterij. Ik heb hier op gereageerd.Zonder dat ik mij heb opgegeven als lid van de Vriendenloterij. Vervolgens krijg ik brieven van de Vriendenloterij waarin tot uiting komt dat ik lid ben geworden. Ik wil helemaal geen lid worden en geef dat per ommegaande nogmaals per mail aan. Ik krijg ik nog een brief als'nieuw lid''. Weer perommegaande aangegeven dat ik geen lid wil worden. De klantenservice gebeld dat ik geen lid wil zijn(eind oktober15). de dame vertelt 'Het lidmaatschap voor november is al weg dus...) Ik geef aan dat ik dat laat storneren en geen lid wil zijn. Vervolgens kijk ik deze week mijn afschrijvingen op Mijn ING, tot mijn verbazing zie ik dat er in oktober al €13,00 is afgeschreven en op 3-11 €13,00 en 12,50. ik laat het bnkrnr blokkeren. Blijkt dat deze gelden niet gestorneerd kúnnen worden.....
Wat is dit voor handelswijze van de Vrienden(?)loterij.

Ik wens in ieder geval de € 13,00 euro van oktober terug ( ik ben immers geen lid en heb ook geen machtiging afgegeven voor het afboeken van gelden) en ook
de 12,50 en 13,00 euro afgeschreven op 3-11-'15 (De klantenservice had moeten weten dat storneren niet zou lukken toen ik aangaf dat ik het bedrag van november dan wel zou laten storneren. De ING geeft namelijk aan dat gelden voor loterijen als deze niet gestorneerd kunnen worden. Ook had ze mij moeten aangeven dat er ook al in oktober geld van mijn rekening was/werd afgeschreven.

VriendenLoterij
    Op 30-11-2015 klager teruggebeld en afgesproken dat de inleg voor de toekomstige trekkingen van de Vriendenloterij waaraan klager niet meer wil gaan deelnemen zullen worden teruggestort.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?