Opgelost door VriendenLoterij: onterecht geld afgeboekt.

Ciskasieraad

Speelde GRATIS met 2 loten mee in de maand december en moest vervolgens voor 22 december 2014 opzeggen als ik niet meer mee wilde spelen heb ik ook keurig gedaan zelfs voor 20 december vervolgens hebben ze 23 december weer van 2 loten geld afgeboekt voor de maand januari 2015.Heb hier over gebeld ze hebben nu stop gezet maar kunnen helaas het geld niet terug boeken zeggen ze,IK voel me aardig BESODEMIETERT.Heb hier drie keer over gebeld walgelijk heb ook nog mail gehad dat ze het jammer vonden dat ik stopte met 2 loten maar dat ze blij waren dat ik met 1 lot doorspeelde kunnen jullie het nog volgen .IK EIS gewoon mijn GELD terug.Het is toch weer 25 euro.

EIS MIJN GELD TERUG HEB VOOR 20 December op gezegd.
EN NOOIT MEER MET ZE TE MAKEN HEBBEN OPLICHTERS

VriendenLoterij
    Beste mevrouw Sieraad,
    We hebben vandaag tweemaal geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. De eerste keer kwam het helaas niet uit en de tweede keer werd jammer genoeg de verbinding verbroken. We zouden u dan ook vriendelijk willen verzoeken contact op te nemen met onze Ledenservice 0900 - 300 1400 (€ 0,50 per gesprek). Zij kunnen een terugboeking met u in orde te maken. We raden u aan dit te doen voor 3 februari. Op dat moment worden namelijk de uitslagen van januari bekend gemaakt en is een terugboeking niet meer mogelijk. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Webcareteam Vrienden Loterij
    Ciskasieraad
    het is opgelost na heel wat telefoontjes maar het duurt wel lang voor dat het geld terug geboekt kan worden 6 wk dat vindt ik nog steeds belachelijk afboeken is zo gedaan maar terugboeken geeft zoveel admin.Ik trap er ook niet meer in ben klaar met al die kansspellen.

Ciskasieraad

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?