Opgelost door VriendenLoterij: Onterechte afschrijving

Leonbotzen

Al een paar keer is er een onterechte afschrijving van €13,25 terwijl ik nooit toestemming hiervoor heb gegeven. Ik kon het tot twee keer toe terugboeken maar nu is er weer €13,25 afgeschreven en deze kan ik niet terugboeken. Ik heb contact opgenomen met de vriendenloterij maar zij zeggen dat ze het bedrag niet terug kunnen storten. Ik vind het erg jammer dat het zo moet en ik hoop dat ik mijn geld terug krijg.

Terugboeking van de laatste afschrijving

Beste meneer Botzen,

Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

Leonbotzen
    Ik heb mijn geld nog niet terug en er is gisteren weer 12,75 afgeschreven.
    Beste meneer Botzen,

Het inleggeld voor de speelronde juli is inmiddels afgeschreven van uw IBAN. Wij boeken dit bedrag zo snel mogelijk weer naar u terug. U kunt dit inleggeld binnen twee weken op uw IBAN verwachten.

Op dit moment wachten wij nog op bericht van de bank dat het inleggeld voor de extra trekking van uw IBAN is afgeschreven. Zodra wij hier bericht van ontvangen hebben, boeken wij ook dit bedrag terug naar uw IBAN.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

Leonbotzen
    Het is goed verlopen, ik wacht nog op één terugboeking maar ik vertrouw erop dat dit netjes wordt afgehandeld.

Leonbotzen

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?