Opgelost door VriendenLoterij: Onterechte afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173866
Gebruiker
Leonbotzen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al een paar keer is er een onterechte afschrijving van €13,25 terwijl ik nooit toestemming hiervoor heb gegeven. Ik kon het tot twee keer toe terugboeken maar nu is er weer €13,25 afgeschreven en deze kan ik niet terugboeken. Ik heb contact opgenomen met de vriendenloterij maar zij zeggen dat ze het bedrag niet terug kunnen storten. Ik vind het erg jammer dat het zo moet en ik hoop dat ik mijn geld terug krijg.

De oplossing

Terugboeking van de laatste afschrijving

4 reacties

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste meneer Botzen,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    VriendenLoterij
  2. Auteur
    Leonbotzen
    Datum
    Ik heb mijn geld nog niet terug en er is gisteren weer 12,75 afgeschreven.
  3. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste meneer Botzen,

    Het inleggeld voor de speelronde juli is inmiddels afgeschreven van uw IBAN. Wij boeken dit bedrag zo snel mogelijk weer naar u terug. U kunt dit inleggeld binnen twee weken op uw IBAN verwachten.

    Op dit moment wachten wij nog op bericht van de bank dat het inleggeld voor de extra trekking van uw IBAN is afgeschreven. Zodra wij hier bericht van ontvangen hebben, boeken wij ook dit bedrag terug naar uw IBAN.

    Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij
  4. Auteur
    Leonbotzen
    Datum
    Het is goed verlopen, ik wacht nog op één terugboeking maar ik vertrouw erop dat dit netjes wordt afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leonbotzen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen