Opgelost door VriendenLoterij: Onvolledige informatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 653283
Gebruiker
NKV#300
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op zich was het mij wel duidelijk dat bij het activeren van je Jumbo cadeaukaart van de Vriendenloterij gevraagd werd om ook een lot te kopen voor de 3 extra trekkingen per jaar. Dat wil ik niet dus ik heb de kaart niet geactiveerd. Maar waar ik me aan stoor is dat je die voorwaarde pas te zien krijgt tijdens het activeren, en niet bij alle aankondigingen en reclame. De Vriendenloterij bedankt voor je trouwe lidmaatschap en daarom krijg je de kaart van 10euro zo klinkt het. Maar het is een foefje om je 3x extra mee te laten spelen.

Gewenste oplossing

Eerlijker communiceren
Geboden oplossing
Uitgelegd gekregen dat kaart geactiveerd is en dat het uitbreiden van aantal trekkingen niet verplicht is. De verwarrende tekst hierover wordt aangepast
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,

    Roelof
    VriendenLoterij



    P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen