Klacht VriendenLoterij: OPZEGGEN gaat bijna ONMOGELIJK, "VRIENDJES"-LOTERIJ INCASSEERT ER LEKKER OP LOS.

mvs

Ik heb geprobeerd om via het web formulier (wat ten eerste al LASTIG ) te vinden is, op te zeggen, dit WERKTE NIET.. en heb geen zin om een BETAALD nummer te bellen om op te zeggen.

Vervolgens heb ik een mail gestuurd met de vraag om het op te zeggen, hier de reactie op dat de boel in DECEMBER PAS GESTOPT WORDT

HET INCASSO GAAT WEL DOODLEUK DOOR, 13 EURO PER LOT PER TREKKING, dat keer 3, en dat voor een student van 18 jaar wordt het wat veel, als je dan ook niet op tijd op je rekening kijkt EN HET INCASSO NIET BLOKKEERT IS HET AL TE LAAT, HOPPA! WEER 39 EURO NAAR DE "VRIENDJES"-Loterij.

ALS JE HET INCASSO DAN BLOKKEERT, DOEN ZE HET 3 DAGEN LATER WEER!

Het terugstorten van het incasso van 23-11-2015 (de trekking is nog niet geweest), bij elkaar 39 euro en per direct alles stopzetten.

VriendenLoterij
    Geachte heer Van Schoonderwoerd,

Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd. Daarin hebben wij u een oplossing geboden. Wij hopen spoedig van u te horen.

VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?