Opgelost door VriendenLoterij: Opzegging niet correct verwerkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 653041
Gebruiker
W.J.M.L. Laeven
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Opgezegd per 2 januari - kom er later achter dat afschrijvingen doorgaan. Afschrijvingen gestorneerd, krijg vervolgens een brief dat ik moet betalen.
Weer gebeld en na 5 x doorverbonden te zijn geweest pas kunnen opzeggen maar alleen per 1 april 2023.
Ik zie in mijn telefoon datum en tijdstip van bellen met Vriendenloterij, maar blijkbaar is de opzegging niet goed verwerkt. Nu blijft er een discussie over 3 maanden abonenments geld

Gewenste oplossing

Einde discussie over betalingen na 2 januari 2023
Geboden oplossing
Prettig gesprek met Roelof - medewerker van Ledenservice - hij begrijpt snel de ontstane problemen en komt met een goede oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,


    Roelof
    VriendenLoterij



    P.S. Wist u dat u ook een beoordeling kunt achterlaten? We stellen uw feedback op prijs.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen