Opgelost door VriendenLoterij: Post terwijl wij daar niet om hebben gevraagd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 514541
Gebruiker
Jimbo4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat wij aangegeven hebben geen post meer te willen ontvangen krijgen we nog steeds -wekelijks, zo niet dagelijks- post cq reclame. Wij doen hier niet aan mij, gaan hier ook niet aan meedoen. Wellicht helpt dit formulier om geen post meer te ontvangen in de toekomst...

De oplossing

Afmelden voor alle post en eventuele andere correspondentie

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u nog post ontvangt van ons, terwijl u heeft aangegeven dit niet op prijs te stellen. Graag geef ik u hier meer uitleg over.

    Vanaf het moment dat wij hebben doorgekregen dat u geen post meer wilt ontvangen, kan het in de zes opvolgende weken nog voorkomen dat u reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor. Na de overgangsperiode van zes weken ontvangt u geen reclamepost meer.

    Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Timo
    VriendenLoteri

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jimbo4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen