Opgelost door VriendenLoterij: Post terwijl wij daar niet om hebben gevraagd

sad Opgelost
Jimbo4

Ondanks dat wij aangegeven hebben geen post meer te willen ontvangen krijgen we nog steeds -wekelijks, zo niet dagelijks- post cq reclame. Wij doen hier niet aan mij, gaan hier ook niet aan meedoen. Wellicht helpt dit formulier om geen post meer te ontvangen in de toekomst...

Afmelden voor alle post en eventuele andere correspondentie

VriendenLoterij
    Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u nog post ontvangt van ons, terwijl u heeft aangegeven dit niet op prijs te stellen. Graag geef ik u hier meer uitleg over.

Vanaf het moment dat wij hebben doorgekregen dat u geen post meer wilt ontvangen, kan het in de zes opvolgende weken nog voorkomen dat u reclamepost ontvangt. Dit komt doordat sommige post ruim van tevoren wordt voorbereid. Bij voorbaat mijn excuses hiervoor. Na de overgangsperiode van zes weken ontvangt u geen reclamepost meer.

Het gaat hier om geadresseerde post, dus post waar uw adres op gedrukt is. Om te voorkomen dat u ongeadresseerde reclamepost ontvangt, kunt u eventueel een NEE-JA-sticker of NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Timo
    VriendenLoteri

Jimbo4

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?