Opgelost door VriendenLoterij: Prijscode dagje weg geeft foutmelding

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 374398
Gebruiker
TreppokYool
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het invoeren van de prijscode voor het dagje weg dat ik gewonnen had kreeg ik steeds de melding dat de code foutief was of al gebruikt. Na meerdere dagen en keren proberen is de termijn nu bijna afgelopen om het dagje weg te reserveren. Maar ik kom er nog steeds niet doorheen, foutmelding blijft.

De oplossing

Ik wil de mogelijkheid om mijn dagje weg uit te kiezen, desnoods na de beschikbare termijn, vandaag is de laatste dag om te reserveren en klantenservice is niet bereikbaar vandaag. Dus dat mijn code werkt of een nieuwe code die wel werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Vandaag heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,
    Naomi
    VriendenLoterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TreppokYool
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg een nieuwe code waardoor ik alsnog de gewonnen prijs kan reserveren Ik heb een nieuwe code gekregen die wel werkt en extra tijd gekregen om hem in te wisselen! Dank u wel voor de snelle reactie en geboden oplossing :)
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?