Klacht VriendenLoterij: Prijzen niet ontvangen & opzegging niet verwerkt

Beste hr/mw,

De laatste maanden heb ik twee keer een prijs naar keuze gewonnen, beide prijzen heb ik echter nooit ontvangen. Het gaat hierbij om 6 weken de krant (Telegraaf) en het kookboek 'Save with Jamie'.

Verder heb ik 7 oktober jongstleden het abonnement om mee te spelen opgezegd, dit is per email bevestigd namens de vriendenloterij. Tot mijn grote verbazing wordt er echter nog steeds geld afgeschreven en speel ik nog steeds mee.

Een week geleden heb ik mij per email beklaagd bij de Vriendenloterij, en ondanks dat ik een bestiging heb gekregen dat mijn bericht ontvangen was heb ik nooit een reactie ontvangen.

Prijzen alsnog naar mijn huidige thuisadres opsturen, en het geld dat sinds de bevestigde opzegging is afgeschreven retourneren.

VriendenLoterij
    Geachte heer Thijssen,
    Wat vervelend om te horen. Het Abonnement naar Keuze had u inderdaad al in huis moeten hebben. Wij zullen deze prijs dan ook voor u nasturen. U ontvangt de nieuwe prijs binnen drie weken.
    Betreft het kookboek 'Save with Jamie', deze hebben wij geprobeerd bij u te bezorgen. Helaas was u toen niet thuis. Wij hebben tussen 20 en 28 oktober geprobeerd u telefonisch te bereiken om voor een nieuwe bezorgafspraak. Na het weekend zullen wij dit nogmaals proberen.
    Het bericht over uw opzegging zullen wij zo spoedig mogelijk verwerken. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren. Bij verdere vragen horen wij het graag.
    Webcareateam VriendenLoterij
    Ruben
    Abonnement op de krant bleek niet verstuurd te zijn, en heb ik vrij snel thuisgestuurd gekregen.
    Wat betreft het boek, zou er een poging gedaan zijn deze te bezorgen bij mij. Vreemd, want thuis geen bericht van de koerier ontvangen, en nu werd hij opeens wel per post verstuurd. Prijs inmiddels ontvangen. Beide medewerkers konden mij echter niets vertellen over het lidmaatschap dat nog steeds doorliep ondanks dat ik een bevestigde opzegging heb. Klacht dus nog niet volledig afgehandeld.
    VriendenLoterij
    Geachte heer Thijssen,
    Goed om te horen dat uw prijzen inmiddels zijn aangekomen. Betreft uw deelname, wij zien inderdaad dat er één lot actief staat. Echter kunnen wij geen opzegging van u terugvinden. De e-mail die wij van u hebben ontvangen ging alleen over de prijzen. Wilt u het lot alsnog beëindigen, dan vindt u hier http://bit.ly/1nt5Ces alle opzegmogelijkheden. Bij verdere vragen horen wij het graag.
    Webcareteam VriendenLoterij
    Beste Vriendenloterij,
    Vreemd, want zoals eerder vermeld heb ik mail gehad waarin jullie de opzegging bevestigen. Ik citeer letterlijk uit de email die jullie op 7-10-2014 naar mij hebben gestuurd:
    'Beste heer T..., Wij hebben de opzegging van uw lot in de VriendenLoterij in goede orde ontvangen. U hebt hierbij het volgende ingevuld: Lotnummer: (------)AA
    Roel Eleveld, Hoofd Ledenservice VriendenLoterij'
    Graag opzegging bevestigen en sinds 7 okt onterecht afgeschreven geld retour

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?