Klacht VriendenLoterij: Probleem met opzegging, ten onrechte kosten in rekening gebracht
Details
Klacht
Mijn dochter werd medio januari aangeschreven onder het motto 'Welkom bij de Vriendenloterij'. Bijzonder want zij heeft zich niet aangemeld.Om het zekere voor het onzekere te nemen heeft ze op 26 januari telefonisch contact opgenomen met de VriendenLoterij en nadrukkelijk aangegeven geen lidmaatschap aan te willen gaan.
Dit is als zodanig geregistreerd, heb ik op 4 maart jl begrepen nadat ik telefonisch contact had opgenomen met de Loterij.
De reden waarom ik contact met de Loterij opnam is dat wij vanuit een onverwachtse hoek ineens een herinnering hebben ontvangen van 'Baloose.com', ook wel 'Opzeggers.com'. Een herinnering voor een nog niet betaalde rekening voor het opzeggen van het Lidmaatschap bij Vriendenloterij. Wij hebben deze partij daarto geen opdracht gegeven. Wat wel opvallend is, is dat zij een orderdatum hebben staan van 26 januari, de dag waarop mijn dochter telefonisch contact heeft opgenomen met De VriendenLoterij.
Als er al een opdracht zou zijn gegeven aan 'opzeggers.com', lijkt het erop dat deze van de VriendenLoterij zelf afkomt. Probleem is alleen dat wij in rekening worden gebracht, voor iets dat wij niet hebben besteld.
Gewenste oplossing
Wellicht dat De Vrienenloterij het een en ander recht kan zetten?De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.