Klacht VriendenLoterij: Stalken door de Vriendenloterij.

M.F.

Ongewenst gebeld worden door de Vriendenloterij vanaf nummer 072 750 1495. In 9 dagen tijd ben ik 20x gebeld! Het nummer staat geblokkeerd maar het irriteert me mateloos dat ze me lastig vallen nadat ik mijn 2 loten heb opgezegd.
Vandaag, 13 juli 2020, heb ik begin van de middag geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar dat duurde te lang. Via de live chat gesproken met een medewerker en hij/zij gaf aan maatregelen genomen te hebben zodat ik niet meer gebeld zal worden. Tot mijn grote verbazing ben ik om 16.46 u weer gebeld door het 072 nummer. Het is een eindeloos gezanik en ik wou dat ik me nooit met deze Vriendenloterij had ingelaten.

Ik wil dat zij onmiddelijk stoppen met bellen!!! Ik wil niets meer met ze te maken hebben.

VriendenLoterij
    Beste mevrouw [tekst verwijderd door moderator]

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u nog steeds ongewenst gebeld wordt! Ik kan begrijpen dat dit vervelend is.

In onze administratie zie ik dat mijn collega inderdaad vandaag heeft genoteerd dat u liever niet meer wordt gebeld door de VriendenLoterij. Echter, aangezien sommige telefoontjes al van tevoren worden voorbereid, volgt daarna nog een verwerkingsperiode van 4 tot 6 weken. Na deze periode wordt u niet meer gebeld door de VriendenLoterij!

Hopelijk heb ik u hierbij genoeg informatie gegeven. Ik wil u bedanken voor uw deelname, en wens u nog een fijne avond!

[tekst verwijderd door moderator]
    VriendenLoterij

M.F.
De aangeboden oplossing is dat het 4 tot 6 weken kan duren voordat ze stoppen met bellen. Ik vind dat geen oplossing en overweeg om aangifte te doen tegen de Vriendenloterij. Ze maken daar geen vrienden....

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?