Opgelost door VriendenLoterij: stoppen met e- mails en geadreseerde post van de vriendenloterij

content Opgelost
A.A. van Riesen

Ik ontvang steeds vaker e- mails en geadresseerde post van de Vriendenloterij. Afmelden e-mail lukt niet en het contactformulier wordt niet verzonden (eeuwigdurend rondje op het scherm). Volgens mij wordt dit bewust zo gedaan. Omdat ik in de postcodeloterij meespeel zijn mijn gegevens bekend, maar ik wil niet voortdurend lastiggevallen worden met zogenaamde "altijd prijs- acties" ; je wint niet als je niet mee gaat spelen.

stoppen gebruik naw- gegevens voor andere loterijen dan de postcodeloterij

VriendenLoterij
    Beste mevrouw Van Riesen,

Bedankt voor uw melding.

We hebben u naar aanleiding hiervan gebeld en met u afgesproken dat we voor u in orde zullen maken dat u geen reclamepost of e-mail van ons zult ontvangen voor andere loterijen. Ook zult u niet gebeld worden met aanbiedingen voor de andere Goede Doelen Loterijen.

We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.

VriendenLoterij
    A.A. van Riesen
    Dank voor de snelle reactie, de oplossing is precies zoals dat door mij gewenst is.
    Bedankt!

A.A. van Riesen
het stoppen van e-mail en geadresseerde post van andere dan de Postcodeloterij.

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?