Opgelost door VriendenLoterij: stoppen met e- mails en geadreseerde post van de vriendenloterij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 283299
Gebruiker
A.A. van Riesen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ontvang steeds vaker e- mails en geadresseerde post van de Vriendenloterij. Afmelden e-mail lukt niet en het contactformulier wordt niet verzonden (eeuwigdurend rondje op het scherm). Volgens mij wordt dit bewust zo gedaan. Omdat ik in de postcodeloterij meespeel zijn mijn gegevens bekend, maar ik wil niet voortdurend lastiggevallen worden met zogenaamde "altijd prijs- acties" ; je wint niet als je niet mee gaat spelen.

De oplossing

stoppen gebruik naw- gegevens voor andere loterijen dan de postcodeloterij

2 reacties

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste mevrouw Van Riesen,

    Bedankt voor uw melding.

    We hebben u naar aanleiding hiervan gebeld en met u afgesproken dat we voor u in orde zullen maken dat u geen reclamepost of e-mail van ons zult ontvangen voor andere loterijen. Ook zult u niet gebeld worden met aanbiedingen voor de andere Goede Doelen Loterijen.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    VriendenLoterij
  2. Auteur
    A.A. van Riesen
    Datum
    Dank voor de snelle reactie, de oplossing is precies zoals dat door mij gewenst is.
    Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.A. van Riesen
Datum
Uiteindelijke oplossing
het stoppen van e-mail en geadresseerde post van andere dan de Postcodeloterij.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen