Klacht VriendenLoterij: stopzetten/afmelden Vriendenloterij
Details
Klacht
Afgelopen woensdag meegedaan, aan de deur, met een 'gratis' actielot.Specifiek gevraagd naar afmelden/opzeggen.Volgens de jongen zou dit in 2 minuten telefonisch geregeld zijn.Niet dus...! Ben nu al 2 dagen aan het bellen en krijg geen contact.Via de mail lukt het ook niet.Krijg te lezen dat ik bij een andere afdeling moet zijn,maar het mailadres hiervan is onbekend??Heb het idee dat dit bewust zo 'in elkaar' zit...Jammer dat ik het via deze weg moet proberen. Had het graag via een normale manier opgelost....Nu nog mijn bank bellen om de Vriendenloterij te blokkeren....Wat een gedoe!
Ben erg boos omdat ik veel van mijn kostbare tijd moet besteden aan dit soort vervelende 'praktijken'. Had het liever aan iets positiefs besteed...
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Per direct stopzetten van de Vriendenloterij. Dit schriftelijk bevestigen aan mij. Via mail of per post. Verder wens ik geen reclame via telefoon-mail of per post meer te ontvangen. Erg belangrijk voor mij:al mijn persoonlijke gegevens verwijderen uit het adressenbestand van de Vriendenloterij!.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.