Klacht VriendenLoterij: stopzetten/afmelden Vriendenloterij

Klachtnummer
# 266327
Gebruiker
R. Franken
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Afgelopen woensdag meegedaan, aan de deur, met een 'gratis' actielot.Specifiek gevraagd naar afmelden/opzeggen.Volgens de jongen zou dit in 2 minuten telefonisch geregeld zijn.Niet dus...! Ben nu al 2 dagen aan het bellen en krijg geen contact.Via de mail lukt het ook niet.Krijg te lezen dat ik bij een andere afdeling moet zijn,maar het mailadres hiervan is onbekend??Heb het idee dat dit bewust zo 'in elkaar' zit...Jammer dat ik het via deze weg moet proberen. Had het graag via een normale manier opgelost....Nu nog mijn bank bellen om de Vriendenloterij te blokkeren....Wat een gedoe!
Ben erg boos omdat ik veel van mijn kostbare tijd moet besteden aan dit soort vervelende 'praktijken'. Had het liever aan iets positiefs besteed...
Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing


Per direct stopzetten van de Vriendenloterij. Dit schriftelijk bevestigen aan mij. Via mail of per post. Verder wens ik geen reclame via telefoon-mail of per post meer te ontvangen. Erg belangrijk voor mij:al mijn persoonlijke gegevens verwijderen uit het adressenbestand van de Vriendenloterij!.

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Beste mevrouw Franken,

    Vandaag heeft een van onze collega's telefonisch de stopzetting van uw deelname in overleg met u stopgezet. Daarnaast werd aan u uitleg gegeven over de deelname en voor u in orde gemaakt dat u in de toekomst, na een verwerkingsperiode van enige weken, niet meer via de bij ons bekende kanalen zult worden benaderd met nieuwe aanbiedingen om mee te gaan spelen.

    Wij vertrouwen erop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen