Klacht VriendenLoterij: Valse voorwendselen

Klachtnummer
# 579340
Gebruiker
Joost
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen maand een werknemer aan de deur gehad. Die gaf aan dat onze postcode uitgekozen was en wij een gratis lot zouden krijgen. Ik was al behoorlijk argwanend in deze. Meerdere keren aan de dame in kwestie gevraagd of ik dan nergens aan vast zou zitten. Iedere keer gaf zij aan dat het een eenmalig lot was en ik verder niks hoefde op te zeggen. Als klap op de vuurpijl bleek in ene dat ik 2 loten gratis kreeg. Uiteindelijk toch overstag gegaan, en je raadt het al. Zowel op de 10e januari als deze week, 2 loten x €14,50 per stuk afgeschreven. Direct stopgezet. Toch jammer dat mijn gevoel en zienswijze op loterijen opnieuw wordt bevestigd! Nooit meer vriendenloterij voor mij!

Gewenste oplossing

Terugstorten van de betaalde loten

1 reactie

  1. Auteur
    VriendenLoterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd via het bij ons bekende e-

    mailadres. Ik vertrouw erop dat in deze e-mail al uw vragen beantwoord zijn.

    Heeft u toch nog vragen? Stuurt u dan alstublieft een reactie op de e-mail. Vervolgens

    help ik u graag verder.


    Met vriendelijke groet,


    VriendenLoterij

Ook een klacht indienen over VriendenLoterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen